شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

آموزش سئو سایت

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

cannibalization چیست و چرا برای سئو ضرر دارد؟

کنیبالیزیشن چیست و چگونه باید cannibalization را شناسایی و حل کرد؛ این مسئله نکته ای مهم در روند سئو است که کمتر به آن پرداخته شده است. در این مقاله قصد دارم تا به صورت کامل این مهم را برای شما عزیزان شرح دهم.

کنیبالیزیشن چیست؟

کنیبالیزیشن و یا همان cannibalization معنی های زیادی دارد و در جاهای مختلف کاربرد دارد. به طور خلاصه اگر بخواهم به سوال کنیبالیزیشن چیست پاسخ دهم، در سئو و کلمات کلیدی به این معنی است که در یک عبارت کلیدی، از سایت شما دو نتیجه در گوگل باشد. در این صورت دو حالت وجود دارد؛ یا صفحات شما شباهت زیادی به هم دارند و یا شما دو صفحه را برای یک عبارت کلیدی سئو کرده اید. در این صورت شانس رتبه گرفتن در عبارات کلیدی مشابه برای آن صفحات کم می شود. معمولا یک الی دو صفحه از یک دامنه را گوگل در نتایج نشان می دهد؛ البته ممکن است اگر سایت قوی و خوبی باشد، بیشتر از دو صفحه را در نتیجه نمایش دهد.

کنیبالیزیشن خوب است یا بد؟

این موضوع که شما در یک عبارت کلیدی در نتایج جستجو، دو صفحه داشته باشید و مجبور باشید با خودتان رقابت کنید بد است. در واقع هم گوگل گیج می شود و هم کاربر؛ واقعا کدام صفحه مهم تر است؟ پاسخ کاربر در کدام صفحه قرار دارد؟ بنابراین معمولا کاربران ترجیح می دهند به سایت دیگری مراجعه کنند. برای گوگل هم سخت است که تشخیص بدهد کدام یک از این چند صفحه مهم تر است.

نحوه تشخیص کنیبالیزیشن

نحوه تشخیص اینکه وب سایت شما از کنیبالیزیشن رنج می برد، کار دشواری نیست. شما می توانید با استفاده از فرمول site:domain.com keyword به راحتی صفحاتی که برای یک عبارت کلیدی شما در گوگل قابلیت رتبه بندی را دارند مشاهده کنید. البته بعد از جستجوی این عبارت در گوگل، انتظار نداشته باشید که تنها یک صفحه از سایت شما به نمایش در بیاید. به تصویر زیر دقت کنید.

شاید با خود بگویید که برای عبارت کلیدی "سئو داخلی" کنیبالیزیشن برای این صفحات به وجود آمده باشد؛ اما اینطور نیست. عبارت کلیدی صفحه اول، با دو مورد بعدی متفاوت می باشد. یعنی ما صفحات دوم و سومی که مشاهده می کنید را برای عبارات کلیدی "بهبود سئو داخلی" و "آموزش سئو داخلی" سئو کردیم. همین کار باعث شد تا مشکلی در روند رتبه بندی این صفحات به وجود نیاید. اما اگر به تصویر دقت کنید، می بینید که لینک اول و چهارم، عبارت کلیدی مشترک داشته و به احتمال زیاد بخش زیادی از محتوایشان تقریبا شبیه به هم می باشد. اما این مسئله مشکلی در رنک گرفتن صفحه اول به وجود نیاورد. در ادامه توضیح خواهیم داد که چطور با کنیبالیزیشن این دو صفحه مقابله کرده ایم.

جلوگیری و رفع مشکل کنیبالیزیشن

دلایل زیادی برای بروز مشکل cannibalization وجود دارد که در اینجای کار برای ما اهمیت ندارند؛ ما قرار است که این مشکل به وجود آمده را رفع کنیم. محتوا تولید کرده اید، منتظر رتبه بندی آن محتوا هستید، اما ناگهان در جستجویی که انجام می دهید مشاهده می کنید که یک صفحه متفاوت از وب سایت شما برای آن عبارت رتبه بندی شده است یا اینکه هر دو صفحه در نتایج جستجوی گوگل حضور دارند؛ 4 مرحله اصلی مرتفع کردن کنیبالیزیشن وجود دارد:

  1. هر دو محتوا را با دقت بررسی کنید
  2. عملکرد محتواها را با هم مقایسه کنید
  3. محتوای بهتر را انتخاب کنید
  4. ادغام؛ حذف؛ ریدایرکت یا لینک دهی

دو مرحله ابتدایی به شما کمک می کنند تا محتوایی که واقعا می خواهید در نتایج باشد را انتخاب کنید. بعد از اینکه محتوای مورد نظر خود را انتخاب کنید، باید اقدام نهایی را انجام دهید؛ یعنی مرحله 4. پیشنهاد می کنیم که حذف محتوای صعیف تر را جزو آخرین کارهای خود قرار دهید. طبق تجربه ای که در مورد تصویر بالاتر به دست آوردیم، بهترین کاری که برای مقابله با کنیبالیزیشن می شود انجام داد، لینک دهی است.

  • تمامی لینک های محتوای ضعیف تر را حذف کنید یا حداقل آن ها را نوفالو کنید
  • یک لینک فالو به صفحه انتخاب شده با انکر تکست exact match بدهید
  • ریکوئست ایندکسینگ را برای صفحه ضعیف تر انجام دهید

90 درصد مواقع این مشکل با استفاده از این تکنیک، مرتفع می شود. اما اگر صفحات شما جزو 10 درصد باقی مانده بود، چاره ای جز ادغام مطالب دو صفحه و حذف صفحه ضعیف تر و ریدایرکت کردن آن به صفحه انتخاب شده ندارید.

کنیبالیزیشن سایت های فروشگاهی

cannibalization وب سایت های فروشگاهی، یکی از رایج ترین دغدغه های مدیران نوع وب سایت ها است. به تصویر زیر نگاه کنید.

من به عنوان یک کاربر کولر گازی گاسونیک را جستجو کردم و در صفحه دوم این وب سایت را دیدم. این وب سایت برای عبارت کلیدی کولر گازی گاسونیک علاوه بر دیگر وب سایت ها، بلکه با خودش هم در حال رقابت است. جالب است بدانید که هر دو صفحه این سایت از کیفیت و سئوی خوبی برخوردار هستند. مطمئن باشید اگر این وب سایت مشکل cannibalization را مرتفع می کرد، سریعا در بین رتبه های 1 تا 5 صفحه اول قرار می گرفت.

سوال اصلی اینجاست که آیا این صفحات را هم می توان با استفاده از تکنیکی که در بالاتر به آن اشاره کردم، مرتفع کرد؟ آیا مدیر این وب سایت می تواند یکی از محصولات خود را حذف یا ادغام کند؟ یا اینکه می تواند از فروش یکی از آن ها بگذرد؟ طبیعتا خیر. بهتر است سریعا به سراغ روش حل این مشکل برویم.

بهترین راهکار برای رفع این مشکل رایج در وب سایت های فروشگاهی:

  • ایجاد دسته بندی برای محصولات
  • تولید محتوا برای دسته بندی مورد نظر
  • مشخص کردن یک عبارت کلیدی کلی برای محتوای اون دسته محصولات (مثل کولر گازی گاسونیک)
  • قرار دادن تمامی محصولات در این دسته
  • لینک دادن از تک به تک محصولات به دسته ای که در آن قرار دارند

به همین سادگی. شما با استفاده از این تکنیک، دسته بندی خود را در نتایج بالا می آورید؛ یعنی من کاربر که قصد خرید کولر گازی گاسونیک و می خواهم بیشتر در مورد آن بدانم، عبارت کلیدی "کولر گاری گاسونیک" را جستجو می کنم و به جای اینکه دو یا سه صفحه از وب سایت شما با کدهای خرید متفاوت را در نتایج جستجو ببینم، دسته بندی کولر گاری گاسونیک را خواهم دید و وارد آن می شوم و تمام محصولات شما را در آن مشاهده خواهم کرد.

5 هدف مهم سئو برای پیشرفت کسب و کارها

سئو مجموعه اقداماتی است که با استفاده از آن ها می توانید سایت خود را به نتایج اولیه گوگل برسانید. با توجه به آنکه امروزه سایت های زیادی راه اندازی شده اند همه به دنبال این هستند که در سرچ گوگل سایتشان بالا بیاید. این کار باعث دیده شدن بیشتر سایت می شود که در ارتقا و پیشرفت سایت مؤثر بوده و از نظر کاری بسیار کمک کننده است. با شرکت در دوره آموزش سئو و انجام اصولی آن می توانید بازار را در دست گرفته و درآمد خود را چندین برابر کنید.

مهمترین اقدامی که هر فرد برای کسب و کار خود و سایتی که دارد باید انجام دهد، پیاده سازی اصولی سئو است.

آشنایی با اهداف سئو برای کسب و کار ها

سئو از مهم ترین اصول برای سایت ها محسوب می شود. برخی از مهم ترین اهداف آموزش سئو سایت های برتر ارائه دهنده دوره سئو خدمات این فرآیند، به شرح ذیل هستند:

افزایش فروش

وقتی در سایت شما اصول سئو را به طور کامل رعایت شده و بر این اساس به روزرسانی شود بدون شک مشتریان شما افزایش یافته و فروش چند برابر بیشتر خواهد شد. بهتر است اگر برای کسب و کار خود وب سایت دارید حتماً به دنبال آموزش سئو باشید.

بهبود جریان اعتمادسازی در کاربران

سئو موارد مختلفی را برای سایت شما امکان پذیر می کند که باعث می شود مشتری به راحتی به شما اطمینان کند. با یادگیری آموزش سئو می توانید تبلیغات جذاب و وسوسه انگیز برای فروشگاه خود انجام داده و انبوهی از مشتریان را به خرید ترغیب کنید. همچنین اگر مشتری درباره کالایی سؤال داشته باشد در این صورت فروشنده می تواند اطلاعات خوبی را در اختیار او قرار دهد. تمامی این موارد که ذکر شد با آموزش سئو امکان پذیر خواهد بود. با یادگیری این مبحث می آموزید، چطور در کنار برند های دیگر خود را نشان داده و موفق شوید.

نیوسئو در اینباره می گوید:

"همه ما برای هر نوع کسب و کار اینترنتی خود همواره به دنبال افزایش اعتبار هستیم. و من می توانم با اطمینان به شما بگویم که هیچ چیز در دنیای وب و برای سایت ها از رتبه یک گوگل بودن بهتر نیست پس شما یا کارندان شما باید در اسرع وقت به دنبال فراگیری دوره آموزش سئو باشند. یکی از مهمترین نکاتی که شما در دوره آموزش سئو حرفه ای می آموزید افزایش سطح اعتماد و اعتبار پذیری وب سایتتان است."

وسعت بخشیدن به بازار

هدف آموزش سئو این است که تکنیک های مهم و مختلفی را به شما یاد دهد تا بازارتان فقط محدود به شهر یا منطقه خاصی نباشد. می توانید فروش خود را گسترش داده و وارد فروش بین المللی شوید که در این صورت طبیعتا سود بیشتری به دست می آورید. البته اگر جهانی شدن و معروفیت در تمام دنیا برای شما مهم است این کار به شما پیشنهاد می شود. سئو سایت شما را براساس اصولی راه اندازی و بهینه سازی می کند که قویترین موتور های جستجوگر چون گوگل و کاربرانش آن را تأیید کرده اند. این مورد مهمترین هدف یک بازاریاب یا مدیر شرکت است که می خواهد کار خود را پر قدرت ادامه دهد.

سرمایه گذاری با سود فراوان

با آموزش سئو می توان سود فراوانی را به دست آورد. اگر اصولی را که در طی دوره یادگیری سئو آموخته اید را به طور درست و برنامه ریزی شده انجام دهید سود فراوانی را به دست خواهید آورد. دوره آموزش سئو نیوسئو به طور غیر حضوری برگزار می شود که در زمینه سرمایه گذاری اصولی تکنیک های مختلفی را به شما عزیزان یاد می دهد. حتی می توانید در زمینه کار با سئو خبره شده و کار خود را گسترش دهید.

عدم پرداخت هزینه های سنگین بابت متخصص سئو

در صورت گذراندن آموزش سئو دیگر نیازی نیست هزینه های بالایی را برای یک سئوکار پرداخت کنید. بیشتر مدیرانی که این دوره ها را می گذرانند فقط به همین علت است. بهتر است دوره جامع آن را شرکت کرده و علاوه بر کاهش هزینه ها درآمدزایی خود را بیشتر کنید.

اصول اولیه سئو سایت

برندهای برتر ارائه دهنده دوره آموزش سئو مانند نیوسئو در دوره های خود، تمامی اصولی را که در این زمینه نیاز است را آموزش می دهد. با رعایت این اصول در کسب و کار خود موفق تر عمل خواهید کرد که در نتیجه درامد خوبی نیز به دست می آورید.

  • هدف سئو: برای آموزش سئو اهدافی وجود دارد که شامل افزایش نرخ تبدیل، بهینه سازی لینک بیلدینگ داخلی، بهینه سازی تجربه کاربری، افزایش مدت زمان بازدید سایت، افزایش تعداد کاربران سایت، قویتر کردن نام و قدرت برند و کاهش نرخ فرار کاربر می شود.
  • نرخ تبدیل: باید در سئو به نرخ تبدیل پایبند بود یعنی تمام عناصر مثل محتوا، طراحی پوستر ها و قرار دادن دکمه های دعوت را به کار گرفته تا بتوان مخاطب را به سایت جذب کرد.
  • تجربه کاربری: گوگل اهداف مهمی از انجام سیو دارد که مهمترین آن بهبود تجربه کاربر از جستجو در سایت شما و این پلتفروم است. باید بستر مناسبی برای کاربر فراهم شود تا بدون سردرگمی به هدف خود برسد. در این زمینه می توان اقدامات مهمی چون بهینه سازی سرعت، ایجاد فیلد جستجو و ایجاد navigation سایت را انجام داد.
  • درک ساختار سایت: استراکچر یک سایت متشکل از بخش هایی چون فوتر، هدر، تیتر اصلی و بخش اصلی محتوا است.

با توجه به نکات گفته شده اکنون از اهمیت سئو برای کسب و کارها، آگاه شدید. بهترین پیشنهاد این است که اکنون برای شرکت در دوره سئو اقدام کنید و برای رسیدن به درآمدهای چند 100 میلیونی و پیشرفت کسب و کار خود، گام بردارید.

چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

یک سوال برای شما ممکن است این باشد که چرا فالوورهای جعلی برای ما خریداری نمی کنید؟ مهم نیست که محتوای اینستاگرام شما چقدر خوب باشد، اگر بازدیدکننده نداشته باشد، برای شما مفید نخواهد بود. حالا تصور کنید ده هزار نفر پستی را که شما ایجاد کرده اید ببینند و لایک کنند. شاید در نگاه اول این 10000 نفر برای شما ارزشمند باشند، اما زمانی متوجه عمق فاجعه خواهید شد که این نفرات نظر خاصی در مورد پست های شما نداشته باشند... چیزی از صفحه شما خریداری نکنند و هرگز پست شما به اشتراک گذاشته نشوند.

فالوورهای جعلی همیشه برای همه، حتی افراد مشهور، جذاب و فریبنده بوده اند. شرکت‌ها، نرم‌افزارها و ترفندهای زیادی وجود دارند که می‌توانید از آنها برای افزایش فالوور با هزینه کم استفاده کنید.

آیا این سرمایه گذاری برای صفحه اینستاگرام کسب و کار شما ارزشمند است؟

آیا داشتن فالوورهای جعلی به رشد کسب و کارمان در اینستاگرام کمک می‌کند یا خیر؟

ما پاسخ همه این سوالات رو در این مقاله پوشش داده ایم و قصمی خواهیم تمام ابهامات شما درباره این موضوع رو برطرف کنیم. ما در این مقاله سعی کردیم:

  • ایده های بهتری برای افزایش فالوور به شما بدهیم
  • نکات مثبت و منفی خرید فالوور فیک را برای شما بررسی کنیم
  • برای سوال "چرا نباید فالوور فیک بخریم" نیز پاسخ درستی ارائه کنیم

آیا ما می توانیم فالوور فیک بخریم؟

بله. همه می توانند فالوورهای جعلی بخرند. با صرف هزینه اندک می توانید به راحتی در عرض چند روز 1000 فالوور به فالوورهای خود اضافه کنید. اما این را هم بدانید که معمولا این فالوورها یا اکانت های غیر فعال هستند یا ربات هایی که هدفشان افزایش بازدید و لایک پست های شماست. در نتیجه، ارزش دیگری برای شما ندارند.

خرید فالوورهای تقلبی به معنای خرید تعداد مشخصی برای افزودن به تعداد فالوورهای شماست، آنها حتی هیچ تضمینی برای افزایش لایک و بازدید شما به شما نمی دهند.

یک روش مناسب برای آنهایی که هدفشان، فقط افزایش تعداد فالوور هاست

روش دیگری که این شرکت‌ها، نرم‌افزارها و حساب‌های فروش فالوورهای جعلی برای افزایش این تعداد استفاده می‌کنند این است که به شما استراتژی می‌دهند تا تعداد زیادی فالوور را دنبال کنید و تضمین می‌کنند که اگر او را فالو کنید، مطمئناً شما را دنبال خواهد کرد ( به اصطلاح دنبال کنید).

این روش بهتر و مناسب‌تر از سایر روش‌های جذب و خرید فالوورهای تقلبی است. این استراتژی معمولا بر اساس موقعیت مکانی شما، هشتگ های مرتبط با کسب و کار شما، و جنسیت افرادی که می خواهید این فالوورها به شما پیشنهاد می کند آنها را دنبال کنید، و برای شما متفاوت است اگر آنها شما را دنبال کنند، بودن عملی تر است. البته کارشناسان شبکه اجتماعی اینستاگرام این روش را توصیه نمی کنند.

در نهایت، آیا خرید فالوورهای جعلی کار درستی است؟

یک دنبال کننده واقعی اغلب با پست ها و محتوای شما تعامل دارد.

اکنون از جعلی فالوور چه انتظاری دارید؟

آیا فکر می‌کنید داشتن فالوورهای تقلبی به صفحه شما ارزش می‌افزاید؟

فکر می‌کنید فالوورهای جعلی برای محتوای صفحه شما ارزش قائل هستند یا خیر؟

البته پاسخ به این سوالات منفی است. این را هرگز فراموش نکنید، اگر بینندگان یا فالوورهای شما با پست های شما تعامل نداشته باشند و لایک و بازدید کافی نداشته باشید، قطعا صفحه شما وارد بخش کاوش نمی شود، جایی که دنیایی از بینندگان در انتظار شما هستند

در ادامه 4 دلیل بسیار مهم برای اینکه چرا نباید فالوور فیک بخریم، را برای شما شرح می دهیم:

1) فالوورهای خریداری شده، به معنای واقعی، فیک هستند

می توانید با خود بگویید فالوورهایی که ما برای صفحه می خریم جعلی نیستند. بله کاملا درست می گویید اما تجربه نشان داده است که بیشتر افزایش ناگهانی فالوورها از اکانت های جعلی ناشی می شود و هیچ تاثیر مثبتی به جز افزایش تعداد فالوورهای شما ندارد. برخی از افراد صدها حساب جعلی با سیم‌کارت‌ها، ایمیل‌های مختلف ایجاد می‌کنند و بسته‌هایی را برای فروش به دنبال‌کنندگان خود آماده می‌کنند.

این دنبال‌کنندگان جعلی برای صفحات معتبر وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف که سعی در طراحی تکنیک‌ها و ابزارهایی برای شناسایی دنبال‌کنندگان جعلی دارند، بسیار مضر بوده‌اند.

در آینده، قطعاً مقاله ای غنی با عنوان نکات و ابزارهایی برای شناسایی فالوورهای جعلی آماده خواهم کرد تا بتوانید در مورد تأثیر این روند و نحوه جلوگیری از آن بیشتر بدانید.

2) کاهش تعداد فالوورهای خریداری شده در طولانی مدت

تجربه نشان داده فالوورهایی که بدون هدف خاصی و معمولاً به صورت بسته خریداری شده به فالوورهای شما اضافه می شوند در دراز مدت از صفحه اینستاگرام شما خارج می شوند. اینجاست که بعد از مدتی متوجه می‌شوید که تعداد فالوورهای شما به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

واقعاً، 10000 دنبال کننده جعلی چقدر می توانند برای شما مفید باشند که هیچ ارتباطی با صفحه شما ندارند؟

بارزترین عاملی که می تواند صفحه شما را در صفحه اکسپلورر در شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار دهد، تعهد کاربران است. کاربرانی که به طور مداوم محتوای صفحه شما را دنبال می کنند، پست های شما را لایک می کنند و برای پست های شما کامنت های موثر می گذارند، اینستاگرام سعی می کند صفحه شما را با قرار دادن آن در اکسپلورر برای کاربران جدید به نمایش بگذارد و این بهترین راه برای افزایش فالوور است، هرچند ... درصد دستیابی به این جریان با فالوورهای جعلی بسیار کمتر از تصور شماست.

3) فالوور فیک، عملکرد موثر شما را زیر سوال می برد

شاید با خودتون تصور کنید که من بهترین محتوا رو برای پیج اینستاگرام، تولید می کنم، تمام قوانین اینستاگرامی رو هم رعایت می کنم و در ادامه با کمی سرمایه گذاری در خرید فالوور فیک، سعی می کنم پیجم رو همانند پیج های پربازدید دیگه به کاربران جدید، نشان دهم. تولید محتوا با ارزش، رعایت به موقع قوانین اینستاگرامی، قطعا برای شما و پیجتان، موثر و مفید است اما خرید فالوور فیک، این موارد درستی که طبق روال اصولی، برای بهبود عملکرد پیج خود، رعایت می کنید، را زیر سوال می برد.

اگر بخواهم ساده برای شما توضیح دهم، داشتن 100k فالوور، ممکن است برگ برنده برای جلب رضایت و اعتماد کاربران جدید باشد، اما پست های یک پیج 100هزارتایی، باید بالا 10هزار لایک و 500 کامنت واقعی و غیرتبلیغاتی، داشته باشد. حال اگر شما 100k فالوور رو خریداری کرده باشید و تعداد لایک ها و کامنت ها شما کم باشد، قطعا کاربران نمی توانند به راحتی، به شما اعتماد کنند.

4) حذف فالوور فیک توسط اینستاگرام

اخیرا اینستاگرام در آخرین بروز رسانی های خود، اعلام کرده است که هرگونه ربات هایی که به صورت خودکار برای افزایش فالوور، لایک و کامنت، طراحی شده را بلاک (block) می کند. در همین راستا، پیج هایی که فالوور فیک خریداری کرده اند، با افت ناگهانی تعداد زیادی فالوور، روبرو شدند. اینستاگرام، در این آپدیت، حتی لایک و نظرات این ربات ها را نیز حذف می کند.

راهنمای خرید ترموکوپل مرغوب و باکیفیت

ترموکوپل به عنوان یک دستگاه حیاتی برای اندازه‌گیری دقیق دما، در انواع صنایع مختلف مانند صنعت پتروشیمی، نفت، گاز، صنایع غذایی و ... به کار می‌رود. این سنسور حرارتی، توانایی تبدیل اختلاف دما به ولتاژ را دارا است و در اندازه‌گیری دماهای بسیار دقیق و استفاده در شرایط محیطی مختلف، از آزمایشگاه تا صنعت، بی‌نظیر است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این ابزار فوق‌العاده و حیاتی برای صنایع مختلف، آشنا کنیم.

ترموکوپل چیست؟

ترموکوپل یک نوع سنسور دما است که از دو فلز مختلف ساخته شده و برای اندازه‌گیری دما در محدوده‌های گسترده‌ای استفاده می‌شود. ترموکوپل‌ها به دلیل دقت بالا، پاسخ سریع و قابلیت اطمینان در دماهای بسیار بالا یا پایین، در صنایع مختلفی از جمله پتروشیمی، فولادسازی، تولید نیرو و صنایع غذایی کاربرد دارند. این ابزار در انواع مختلفی با قابلیت‌های گوناگون تولید می‌شوند که هر کدام برای کاربردهای خاصی طراحی شده‌اند. مثلاً، برخی برای کار در دماهای بسیار بالا و برخی دیگر برای دقت بیشتر در دماهای پایین‌تر ایده‌آل هستند.

توجه داشته باشید که با توجه به انواع ترموکوپل‌های موجود در بازار با توانایی اندازه‌گیری دما در دامنه‌های مختلف، هنگام خرید ترموکوپل نوعی را انتخاب کنید که دقیقاً با اهداف محیط کاری مورد نظر شما سازگار باشد. انتخاب صحیح ترموکوپل می‌تواند به اندازه‌گیری دقیق و صحیح دما و جلوگیری از هزینه بیشتر کمک کند.

آشنایی با طرز کار ترموکوپل

ترموکوپل، به سادگی و به عنوان یک دستگاه ابتدایی، از اثر ترموالکتریکی در اتصال دو فلز ناهمسان مانند مس و آلیاژ کنستانتان برای اندازه‌گیری دقیق دما بهره می‌برد. این اثر باعث ایجاد یک اختلاف پتانسیل حدود چند میلی‌ولت (mV) بین این دو فلز می‌شود که به آن اثر سیبک یا Seebeck می‌گویند. در نتیجه تشکیل یک گرادیان دما در سیم‌های رسانا، نیروی محرکه الکتریکی تولید می‌شود و ولتاژ خروجی ترموکوپل به تغییرات دما وابسته است.

در کارکرد ترموکوپل، در صورتی که دو اتصال در دمای یکسان باشند، اختلاف پتانسیل صفر است. اما با اتصال این دو فلز در یک مدار و در دماهای مختلف، ولتاژ خروجی به اندازه تفاوت دما بین دو اتصال تشخیص داده می‌شود. افزایش دما منجر به افزایش این تفاوت ولتاژ می‌شود تا به سطح پیک ولتاژ اتصال‌ها برسد و این اختلاف دما را مشخص خواهد کرد.

ترموکوپل‌ها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند که امکان اندازه‌گیری دماهای بسیار بالا و پایین را فراهم می‌کنند. با انتخاب گسترده از مواد و بازه‌های دما، استانداردهای رنگی برای ترموکوپل‌ها ایجاد شده است تا کاربران بتوانند سنسور مناسب را انتخاب کنند. برخی از ترموکوپل‌های معمول شامل آهن-کنستانتان (نوع J)، مس-کنستانتان (نوع T) و نیکل-کروم (نوع K) می‌شوند. ولتاژ خروجی این ترموکوپل‌ها کم است و نیاز به تقویت‌کننده (امپلی‌فایر) دارند.

تفاوت انواع ترموکوپل با یکدیگر

بطور کلی، با استفاده از دو هادی متفاوت، می‌توان یکی از انواع ترموکوپل‌ها را ایجاد کرد. در عمل، تنها چند نوع هادی به طور معمول در این ترموکوپل‌ها به کار می‌روند که انتخاب آنها بر اساس پایداری شیمیایی، پایداری مواد، قدرت و... انجام می‌شود.

در صنایع و مصارف مختلف، 9 نوع ترموکوپل استاندارد متداول هستند. نام‌گذاری آنها بر اساس رابطه emf و دمای آنها انجام می‌شود.

تولیدکنندگان از درصد‌های متفاوتی از آلیاژها برای تهیه این محصول استفاده می‌کنند تا پایداری، مقاومت و خواص ترموالکتریکی بیشتری را فراهم کنند و نام‌های تجاری مختلفی را بر روی محصولات خود ارائه دهند.

نحوه اتصال ترموکوپل

طول کابل جبران‌ساز ترموکوپل به دلیل مقاومت داخلی کم آن در دستگاه‌های اندازه‌گیری حائز اهمیت است. با این وجود، استفاده از کابل با طول بیشتر و سطح مقطع کوچک، می‌تواند مقاومت ترموکوپل یا کابل جبران‌ساز را افزایش دهد. به‌منظور جلوگیری از خطاهای نمایشگر، مقاومت داخلی مدار ورودی دستگاه اندازه‌گیری باید حداقل ۱۰۰۰ برابر بیشتر از مقاومت سنسور ترموکوپل باشد. تنها با استفاده از کابل جبران‌ساز با همان خصوصیات ترموالکتریک یا مواد مشابه می‌توان جلوی ایجاد گشتاور جدید در نقطه اتصال را گرفت؛ در غیر این صورت، ممکن است گشتاور جدیدی در این نقطه ایجاد شود. کابل جبران‌ساز باید تا نقطه اتصال مرجع گذاشته شود و هنگام اتصال ترموکوپل‌ها، قطبیت را رعایت کنید.

کاربرد انواع ترموکوپل در صنایع

ترموکوپل‌ها به عنوان سنسورهای حسگر دما در محیط‌ها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در زیر، موارد استفاده از ترموکوپل‌ها توضیح داده شده است:

  1. صنایع فولاد

ترموکوپل‌ها در کوره‌ها و فرایندهایی مانند صنایع فولاد برای کنترل دما و اندازه‌گیری دما در نقاط مختلف استفاده می‌شوند.

  1. صنایع پتروشیمی و گاز

این سنسورها برای کنترل دما در واحدهای پالایش نفت و تجهیزات صنعت گاز استفاده می‌شوند. ترموکوپل‌ها درواقع، در محیط‌های خطرناک و با تغییرات دمایی شدید به خاطر پایداری و دقت بالای اندازه‌گیری دما، معروف هستند.

  1. صنایع غذایی

استفاده از ترموکوپل‌ها در دستگاه‌های پخت و پز و فرآیندهای تولید مواد غذایی برای کنترل دما و تضمین بهداشت و کیفیت محصولات مورد توجه قرار گرفته است.

  1. صنایع خودروسازی

در تست موتورها، کنترل دما در فرآیندهای تولید قطعات و آزمایش‌های حرارتی از ترموکوپل‌ها استفاده می‌شود.

  1. پزشکی

در تجهیزات پزشکی برای اندازه‌گیری دما در دستگاه‌های تشخیصی و تجهیزات جراحی از انواع سنسورهای حرارتی استفاده می‌شود.

  1. آزمایشگاهی

برای اندازه‌گیری دما در آزمایشگاه‌ها و دستگاه‌های تجربی به دلیل دقت و قابلیت اطمینان بالای مورد نیاز از ترموکوپل‌ها استفاده می‌شود.

  1. فضایی

در مأموریت‌های فضایی برای کنترل دما در اجزای مختلف سیستم‌های فضایی از این سنسورها استفاده می‌کنند.

  1. صنایع الکترونیک و کامپیوتر

در دستگاه‌ها و قطعات الکترونیکی برای کنترل دما و جلوگیری از افت حرارت از ترموکوپل‌ها بهره می‌برند.

ترموکوپل‌ها به دلیل دقت، قابلیت اطمینان و عملکرد عالی در شرایط مختلف، در بسیاری از صنایع و برنامه‌ها برای اندازه‌گیری دما و کنترل فرآیندهای حرارتی به کار می‌روند.

خرید ترموکوپل نامناسب چه عواقبی به دنبال دارد؟

خرید ترموکوپل نامناسب می‌تواند عواقب جدی در اندازه‌گیری دما و کنترل فرآیندها به همراه داشته باشد. برخی از عواقب احتمالی عبارتند از:

  1. عدم دقت در اندازه‌گیری دما

ترموکوپل‌ها با دقت خاصی برای محدوده‌های دمایی خود طراحی شده‌اند. خرید نوع نامناسب ممکن است منجر به عدم دقت در اندازه‌گیری دما شود و اطلاعات نادرستی را ارائه دهد.

  1. خرابی در شرایط خاص

هرکدام از ترموکوپل‌ها برای شرایط خاصی طراحی می‌شوند؛ بنابراین، استفاده از نوع نامناسب در شرایط خاصی ممکن است به سرعت به خرابی منجر شود.

  1. اختلال در کنترل فرآیندها

در صورت استفاده از ترموکوپل نامناسب، کنترل فرآیندهای حرارتی ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شود و این موضوع می‌تواند به اختلال در تولید یا کیفیت محصولات منجر گردد.

  1. خطا در اطلاعات نمایشگر

اگر ترموکوپل با توجه به خواص و مشخصات فنی نمایشگر انتخاب نشود، ممکن است اطلاعات نمایشگر نادرست باشد و اعتماد به داده‌های اندازه‌گیری شده کاهش یابد.

  1. خطرات ایمنی

در برخی صنایع، استفاده از ترموکوپل نامناسب، به خصوص در محیط‌های خطرناک یا با دماهای بسیار بالا یا پایین، ممکن است به خطرات ایمنی منجر شود.

برای جلوگیری از این مشکلات، مهم است که ترموکوپل مناسب بر اساس نیازهای دقیق فرآیند و مشخصات فنی محیط انتخاب شود و از تأمین‌کنندگان معتبر خریداری گردد. شما می‌توانید جهت انتخاب بهترین ترموکوپل براساس نیاز محیط کاری خود با قیمتی عالی و کیفیت بسیار بالا با کارشناسان کار بلد ما در شرکت دانش بنیان پایاسنس در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

استفاده صحیح از ترموکوپل برای اندازه‌گیری دما در صنایع مختلف از اهمیت به سزایی برخوردار است. انتخاب نوع مناسب و رعایت مشخصات فنی ترموکوپل، دقت در اندازه‌گیری دما و کنترل فرآیندها را تضمین می‌کند و از خطاها در اطلاعات نمایشگر جلوگیری خواهد کرد.

استراتژی های ساخت بک لینک

توسعه استراتژی بک لینک می تواند هم برای مبتدیان و هم برای سئوکاران حرفه ای مفید باشد. متأسفانه اکثر وب مسترها فکر می کنند که نقشه راه آنها برای ایجاد بک لینک بهترین است! نکته مهمی که در این زمینه باید بدانید این است که یک استراتژی خوب باید دائما به روز و تغییر کند. تمرین تکنیک های قدیمی سئو احتمالاً مهمترین دلیلی است که باعث می شود وب سایت شما رتبه خوبی نداشته باشد. بنابراین اگر می‌خواهید روش‌ها و روش‌های خود را تغییر دهید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کاملاً واضح است که بک لینک ها یکی از سه عامل مهم رتبه بندی گوگل هستند و احتمالاً در حال حاضر نیز همینطور خواهد بود.

پیوند از یک وب‌سایت به وب‌سایت دیگر، رأی اعتماد، اعتماد و اعتبار محسوب می‌شود.

این افزایش اعتبار می تواند به معنای رتبه بالاتر در SERP ها باشد و منجر به افزایش دید وب سایت و ترافیک بیشتر شود. با این حال، گوگل با همه پیوندها به یک اندازه برخورد نمی کند و ایجاد بک لینک های اشتباه (لینک های سمی) می تواند به جای کمک به رتبه سایت شما به آن آسیب برساند.

در اصل بک لینک ها بهتر است که:

  • توسط نویسنده مطلب ایجاد شده باشند
  • از سایت های مرتبط و معتبر به دست آمده باشند.
  • پولی یا حالت اسپانسری نداشته باشند (شامل لینک هایی که در اثر محصولات جایزه ای به دست می آیند).

بک لینک های درست می توانند به شدت استراتژی های سئو شما را تقویت کنند و روش های بسیار زیادی برای به دست آوردن لینک های عالی وجود دارد. اما ما باید از کجا شروع کنیم؟

  1. لینک سازی منبع

وقتی به روش های مختلف برای دریافت بک لینک فکر می کنم، بیشتر تکنیک های بزرگ و پیچیده به ذهنم می رسد. اما یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد بک لینک استفاده از لینک های منبع است.

برای اینکه بتوانید از این فناوری به طور موفقیت آمیزی استفاده کنید، باید تعیین کنید که چگونه کسب و کار شما می تواند ارزشی برای مخاطبان ایجاد کند. سپس باید صفحات منابع عالی ایجاد کنید تا بتوانید بک لینک های با کیفیت را از سایت های وابسته معتبر دریافت کنید.

نمونه های رایج از صفحه های منبع آنلاین شامل این موارد هستند:

  • سایت های گردشگری و سفر
  • دانشگاه ها
  • سایت های وابسته به دولت

شما می توانید با تحلیل کردن مشخصات لینک رقبای خودتان و استفاده کردن از فرصت های لینک سازی آن ها، فرصت های خوبی را شناسایی کنید. ابزارهای زیادی برای انجام این کار وجود دارند که با یک جستجوی ساده لیست آن ها را می توانید به دست آورید.

  1. لینک سازی با لینک های شکسته

لینک سازی با استفاده از پیوندهای شکسته، یعنی یافتن صفحات قوی که دارای پیوندهای خارجی ساخته شده به صفحات شکسته هستند.

اگر شما می توانید لینک های شکسته ای را پیدا کنید که به صفحه های 404 ختم می شوند و بتوانید محتوای جایگزینی را ارائه کنید که به خوبی محتوای قبلی و یا حتی بهتر از آن باشد، قطعا می توانید خیلی سریع بک لینک های عالی به دست بیاورید.

شما باید مطمئن شوید که محتوای شما مشابه محتوای قبلی است (یا مایل به ایجاد محتوایی مشابه با محتوای قبلی باشید). با استفاده از این تکنیک می توانید بسیار موفق باشید زیرا نه کاربرانی که شناسایی می کنید و نه وب سایت هایی که شما شناسایی می کنید نمی توانند از صفحه 404 استفاده کنند. شما به مدیر وب‌سایت کمک می‌کنید لینک‌های بد سایت خود را کاهش دهد و محتوای خوب را جایگزین آن‌ها کند، بنابراین آنها آماده استفاده از پیوندهای شما هستند.

  1. ذکر برند بدون لینک

با توجه به ذکر برندهای مختلف توسط مجلات و ایستگاه های رادیویی آنلاین محلی، یا ذکر برندها در مراجع آنلاین یا نظرات کاربران، اغلب دیده می شود که نام یک برند بدون استفاده از لینک آن

در حالت ایده‌آل همه ذکر نام تجاری باید با پیوندی به وب‌سایت شما همراه باشد، اما همیشه اینطور نیست. در این مورد، نام برند در واقع بدون پیوند بیان می شود.

لینک تامین کننده

اگر محصولی را به دیگران بفروشید، شانس بسیار خوبی برای دریافت لینک رسمی بسیار خوب به وب سایت خود دارید. در حال حاضر، بسیاری از وب سایت ها از این استراتژی ساخت بک لینک برای افزایش نفوذ و رتبه خود استفاده می کنند.

بسیاری از تولیدکنندگان و تامین کنندگان صفحات "از کجا خرید" یا "از کجا منبع" را در وب سایت های خود ارائه می دهند.

در واقع، در این حالت، سازنده مکانی را به کاربران نشان می دهد که می توانند خرید خود را انجام دهند. همچنین اگر تولید کننده محصولی هستید، می توانید به این لیست مراجعه کرده و لینک آن را دریافت کنید.

شما باید فهرستی از تأمین‌کنندگان خود با وب‌سایت‌هایشان داشته باشید، و با هر یک از آنها، صفحه‌ای را پیدا کنید که در آن منابع آنها فهرست شده است.

اکنون باید این صفحه را پیدا کنید و ببینید که نام شما در آن نیست. چه کاری باید انجام دهید؟

این مشکل احتمالا عمدی نیست. شما باید با شرکت مورد نظر خود مکاتبه کنید، صفحه خود را به اشتراک بگذارید و از آنها بپرسید که چه مراحلی را باید دنبال کرد تا پیوندهای وب سایت خود را در این صفحه فهرست کنید. معمولاً فقط ارائه اطلاعات تماس کافی است.

اگر نمی توانید صفحه فهرست تامین کنندگان یک وب سایت را پیدا کنید، می توانید به روش های دیگری با آنها همکاری کنید.

  1. لینک ارتباطات تجاری

آیا شما عضو یک انجمن صنفی هستید؟ مثلا عضوی از اتحادیه صنفی یا تخصیص صنعتی؟ در این صورت، ممکن است شانس بسیار خوبی برای دریافت پیوند داشته باشید.

از بسیاری جهات، این شبیه به استفاده از پیوندهای تأمین‌کننده است، اما صرفاً بر اساس حضور محصول یا صفحه فهرست منابع سازنده نیست.

شما باید فهرستی از تمام ارتباطات تجاری که در آنها عضو هستید همراه با وب سایت های آنها داشته باشید. سپس می توانید صفحه «اعضا» یا موارد مشابه را در این سایت پیدا کنید معمولاً این صفحه فهرستی از اعضا است.

مزایای پروژه افتر افکت برای ادمین های اینستاگرام و یوتیوب

پروژه آماده افتر افکت به سبب سهولتی که در روند اجرا داره، محبوبیت بسیاری در میان ادمین‌های اینستاگرام و یوتیوبرها پیدا کرده تا به یک نتیجه حرفه‌ای منجر بشه.

در بحث ادیت و تولید محتوای ویدئویی، نیاز به تجربه و سابقه‌کاری زمانی مطرح می‌شه که صفرتاصد پروژه توسط تدوين‌گر یا ادیتور انجام بشه! در این حالت طبیعتا نیاز به صرف زمان و دقت بیشتری خواهد بود. این در حالی هست که امروزه امکان دانلود پروژه افتر افکت فراهم شده تا افراد بتونن به راحتی و در کمترین زمان ممکن، بهترین خروجی رو داشته باشن.

با توجه به اینکه افتر افکت یکی از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای ادیت فیلم بوده و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای رو توی خودش جا داده، عموما افراد تلاش می‌کنن از امکانات این نرم‌افزار حداکثراستفاده ممکن رو داشته باشن. از این رو شناخت قابلیت‌های اون در کنار فرصت‌هایی که به منظور سهولت بخشیدن کار شما در نظر گرفته شده، عاملی برای عملکرد ماهرانه خواهد بود. به همین دلیل در ادامه قصد داریم به ارائه توضیحات بیشتر نسبت به پروژه های آماده و مزایای اون بپردازیم.

کاربرد الگوهای افتر افکت

الگوهای افتر افکت یا همون پروژه‌های قابل دانلود، قالب‌های آماده‌ای هستن که به طور منظم طراحی شدن و شامل لایه‌های نامگذاری شده از انواع افکت‌ها، فیلترها، متن‌ها و مواردی از این دست می‌شن. در صورتی که با نرم‌افزارهای ادوبی و فعالیت‌های گرافیکی آشنایی داشته باشین، حتما می‌دونین که موکاپ چی هست و چطور می‌شه ازش استفاده کرد! قالب آماده افتر افکت هم شکل متفاوتی از این موکاپ‌هاست.

مهم‌ترین خصوصیتی که در رابطه با الگوهای افتر افکت مطرح می‌شه و عاملی برای کاربرد گسترده اون هست، مربوط به قابلیت ویرایش و اعمال تغییر در این پروژه‌هاست. این موضوع حاصل لایه باز بودن فایل و در نتیجه امکان دسترسی به بخش‌های مختلف اون هست.

توی این پروژه، فاکتورهایی چون متن، رنگ و اجزای طراحی، به نحوی اعمال شدن که قابلیت تغییر دارن. به علاوه چینش مرتب و نامگذاری تمامی لایه‌های توی پروژه، سبب سهولت دسترسی به اجزای اون می‌شه. این در حالی هست که عموما طراحان وقتی می‌خوان خودشون یک فایل خام رو ادیت کنن، توجهی به نظم لایه‌ها و یا نامگذاری اون‌ها برای سهولت دسترسی ندارن.

با توجه به ویژگی‌هایی که این الگوها برخوردار هستن، در رابطه با کاربردشون باید گفت که بسته به نوع فایل می‌شه برای تیزرهای تبلیغاتی، استوری موشن و یا ویدئوهای معرفی مورد استفاده قرار داد. اینکار نه تنها سختی‌های ادیت رو از بین می‌بره، بلکه سبب صرف زمان کمتر برای انجام یک ادیت یا در مواردی تدوین حرفه‌ای می‌شه. در نتیجه نوع محتوا عامل تعیین‌کننده در بحث پروژه های آماده خواهد بود.

کیفیت و کارایی پروژه آماده افتر افکت

نکته مهم در خصوص الگوی افتر افکت و استفاده از کامپوزیشن‌های آماده‌ای که مثل قالب برای ادیت عمل می‌کنن، در خصوص کیفیت اون‌هاست. با توجه به اینکه پروژه‌های آماده توسط طراحان حرفه‌ای به نتیجه رسیدن، حالت آماتور و ابتدایی ندارن.

حالا شاید بپرسین که در صورت استفاده از اون‌ها توسط افراد آماتور مشکلی به‌وجود نمیاد! در پاسخ باید گفت استفاده از پروژه‌های آماده هیچ محدودیتی به لحاظ سطح مهارت افراد نداره؛ بلکه شناخت اولیه نسبت به عملکرد افتر افکت می‌تونه برای به‌کارگیری الگوهای آماده افتر افکت کافی باشه.

از طرفی بحث مهم دیگه در رابطه با کیفیت و کارایی پروژه‌های آماده، مربوط به کیفیت ویدئوهای خود شما خواهد بود! در واقع توی الگوهای آماده به طور پیش‌فرض‌، افکت‌ها، فیلترها و ترسپورت‌ها اجرا شده و شما تنها باید فایل خام رو به عنوان فوتیج وارد کنین. این موضوع زمانی می‌تونه کیفیت رو تحت تاثیر خودش قرار بده که کیفیت ویدئو خام شما پایین باشه!

در این حالت طبیعتا مشکل از ادیت‌های تعریف شده نیست؛ بلکه فوتیج انتخابی شما باعث اختلال در کیفیت می‌شه. به همین دلیل بهتره در صورت فیلم‌برداری، از دوربین باکیفیت استفاده کنین و یا در صورتی که می‌خواین بکگراندهای آماده رو به عنوان فوتیج وارد نرم‌افزار کنین، می‌تونین از فوتیج‌های آماده با کیفیت بالا بهره بگیرین.

البته لازم به ذکر هست که علاوه بر ادیت‌های ویدئویی، قالب‌های افتر افکت می‌تونن شامل ادیت متنی باشن که برای استوری موشن مورد استفاده قرار می‌گیرن. در نتیجه محدودیتی به لحاظ نوع کاربرد مطرح نمی‌شه.

مزایای استفاده از الگوهای افتر افکت

با در نظر داشتن اونچه که نسبت به عملکرد و کیفیت پروژه‌های آماده افتر افکت گفته شد، طبیعتا می‌توان دریافت که این الگوها تا چه حد می‌تونن برای ادمین‌های پیج‌های اینستاگرامی و یوتیوبرها دارای مزیت باشن! از این رو در ادامه برخی از مهم‌ترین این مزایا مورد بحث قرار گرفته شده که می‌تونه به شما در روند کار با این الگوها کمک کنه:

  1. سهولت در اجرای ادیت‌های ویدئویی

ادیت ویدئو و یا تدوین از جمله روندهایی هست که عموما نیاز به تخصص داره تا خروجی بهتری حاصل بشه! با این حال امروزه استفاده از پروژه آماده افتر افکت، عاملی موثر جهت از بین بردن محدودیت‌های دانشی افراد بوده تا ادیت ویدئو‌ با ساده‌ترین مسیر ممکن به نتیجه برسه. از اونجایی که توی الگوهای آماده تمام پارامترهای ادیت توی بخش‌های مختلف transport، افکت‌ها و فیلتر‌ها لحاظ شده و کامپوزیشن‌های آماده طراحی شده، تنها کافیه افراد برای اعمال تغییرات، لایه مربوط به فوتیج رو انتخاب کنن و فایل مد نظر خودشون رو جاگذاری کنن. این نحوه ادیت در رابطه با متن‌ها و تغییرات رنگی هم صدق می‌کنه.

  1. کیفیت بالا

در خصوص کیفیت به طور مفصل صحبت کردیم اما بهتره به کیفیت transport توی الگوهای آماده هم اشاره کنیم. از اونجایی که فاکتور easy ease در عملکرد کی‌ فریم‌ها توی الگوی افتر افکت به طور اصولی رعایت شده، تمامی حرکات نرم و قابل درک هستن. این موضوع عموما توی پروژه‌هایی که توسط خود افراد به طور آماتور طراحی می‌شن، لحاظ نمی‌شه و نتیجه خشک و شکننده‌ای رو اعمال می‌کنه.

  1. تسریع کار با افتر افکت

قطعا کار با الگوهای افتر افکت به عنوان قالب آماده می‌تونه به طور شگفت‌انگیزی سرعت کار رو بالا ببره. این موضوع عموما برای ادمین‌های اینستاگرام و حتی یوتیوبرها اهمیت زیادی داره تا در کمترین زمان بتونن محتوای مد نظرشون رو آماده کرده و به اشتراک بذارن.

  1. تنوع گزینه‌ها برای الگوهای آماده افتر افکت

مزیت قابل توجه دیگه‌ای که باید بهش اشاره بشه، بحث تنوع قالب‌های آماده با توجه به نوع محتوا هست. همونطور که گفته شد این قالب‌ها می‌تونن برای تولید محتوای ویدئویی با وارد کردن فوتیج یا متن مورد استفاده قرار بگیرن. به علاوه سبک‌های مختلفی توی ادیت این قالب‌ها لحاظ شده که دست شما رو توی انتخاب باز می‌ذاره.

به طور کلی علاوه بر مواردی که تا اینجا در قالب مزایای دانلود پروژه افتر افکت گفته شد، گزینه‌های دیگه‌ای هم وجود دارن که هر کدوم به نحوی سبب گستردگی کاربرد این قالب‌ها شدن.

جمع بندی

با در نظر داشتن تمامی اونچه که تا اینجا در رابطه با پروژه های آماده گفته شد، در صورتی که شما هم به دنبال ادیت حرفه‌ای هستین و می‌خواین محتوای ویدئویی باکیفیتی رو در پیج اینستاگرام و یا اکانت یوتیوب خودتون منتشر کنین، می‌تونین با مراجعه به سایت مکس افکت، به بهترین قالب‌های آماده دسترسی داشته باشین و از اون‌ها به منظور ساخت کلیپ‌های حرفه‌ای بهره بگیرین.

رازها و مزایای پینترست

اگر از شما در مورد مزایای Pinterest سؤال شود، اولین چیزی که ممکن است به ذهن شما برسد این است که بهترین منبع برای دانلود عکس‌هایی با دنیایی از موضوعات مختلف است. اما واقعاً، هدف شبکه اجتماعی پینترست چیست؟ چرا این شبکه 367 میلیون کاربر فعال و در حال مرور در دنیای وب دارد، فقط به نمودار رو به رشد این شبکه اجتماعی Pinterest نگاه کنید.

اگر از منظر یک بازاریاب به این روند نگاه کنید، متوجه خواهید شد که نه تنها سرمایه گذاری و بازاریابی در این شبکه های اجتماعی برای شما بسیار سودآور است، بلکه این سود سالانه به طور قابل توجهی در حال افزایش است.

این نکات ممکن است به عنوان آموزش شبکه های اجتماعی برای شما مفید باشد.

حداقل بیش از 200 میلیارد پین در پینترست وجود دارد

Pinterest از پین ها برای هر شخص و هر کسب و کاری استفاده می کند اگر به دنبال طراحی های دکوراسیون داخلی خود در دنیای وب هستید، اگر می خواهید ایده ای برای لباس جدید خود پیدا کنید، می توانید دنیایی از ایده ها را در Pinterest پیدا کنید.

2) 72% کاربران پینترست، بانوان هستند

نمودار زیر آمار دقیق جنسیت کاربران Pinterest را نشان می دهد. این خبر برای کسانی که مشتریان هدفشان خانم ها هستند بسیار امیدوارکننده است. برای هر کسی که می‌خواهد لباس آنلاین بخرد، این شبکه اجتماعی یک محیط بسیار جذاب برای افزایش ترافیک وب‌سایت و افزایش مشتریان واقعی شما است.

83% کاربران پس از مشاهده یک برند، خرید خود را قطعی کرده اند

این آمار دقیق یکی از مهمترین مزیت های پینترست است که مطمئنا برای شما بسیار مفید خواهد بود. 97 درصد از جستجوها در پینترست بدون در نظر گرفتن برند خاصی انجام می شود. بسیاری از کاربران در پینترست به دنبال برندها هستند. بهترین کاری که اکنون می توانید انجام دهید، برندسازی و قرار دادن نام برند خود در ابتدای این شبکه اجتماعی است.

چه کسی می‌داند، شاید مهارت‌ها یا موارد مورد نیاز کاربران را در فروشگاه دارید که با چند ترفند برندسازی، می‌توانید به راحتی به کسب درآمد با Pinterest فکر کنید.

Pinterest سومین شبکه اجتماعی بزرگ در آمریکا است

یکی از مزایای Pinterest برای شما ممکن است کسب دلار باشد. شما به راحتی می توانید در این شبکه اجتماعی با نشان دادن مهارت های خود درآمد زیادی کسب کنید. یکی از دوستانم با طراحی های پیشرفته تری دی مکس و ارائه کار و هنر خود در این شبکه اجتماعی توانست به هدف والای خود یعنی کسب درآمد دلاری از شبکه اجتماعی پینترست دست یابد.

جالب است بدانید که این شبکه اجتماعی پس از فیس بوک و اینستاگرام بیشترین کاربر را در جهان دارد. این مزیت Pinterest است که می تواند فرصتی فوق العاده برای راهی برای کسب درآمد آنلاین باشد.

درآمد 400 میلیون دلاری پینترست، در سه ماه اخیر سال 2019

این نشان دهنده اهمیت این شبکه های اجتماعی برای کاربران است. وقتی متوجه شدید که یک محصول فروش بسیار بالایی دارد، قطعاً تمایل به خرید آن خواهید داشت. این به معنای مزایای Pinterest برای کاربران است. هنگامی که کاربران مایل به پرداخت هزینه های قابل توجهی از طریق Pinterest هستند، قطعاً ارزش سرمایه گذاری و بازاریابی را دارد، به خصوص برای کسب و کارهای نوپا.

پینترست جز 10 برند برتر در آمریکاست

قرار گرفتن اپل، اندروید، دیزنی و ... در لیست 10 برند برتر نشان از اهمیت بالای این شبکه اجتماعی برای کاربران دارد. این مزیت Pinterest نشان می دهد که شما طرف یک شبکه اجتماعی غول پیکر هستید.

کاربران پینترست، علاقه زیادی به جدیدترین ها دارند

این یکی از مهمترین مزایای استفاده از Pinterest برای استارت آپ ها است. وقتی آمار نشان می دهد که کاربران پینترست علاقه زیادی به امتحان کردن جدیدترین چیزها در پینترست دارند، اگر نام تجاری یا محصول تجاری شما به زیبایی هر چه تمامتر به کاربران ارائه شود، این شانس را دارید که کاربران زیادی به دست آورید

83 درصد کاربران به صورت هفتگی نیازهای خود را از پینترست برطرف میکنند

کاربران شبکه اجتماعی پینترست وفاداری خاصی به برندهای مرتبط با نیازهای خود دارند. اگر شما در زمینه طراحی لباس فعالیت می کنید، اگر بتوانید ایده ها و طرح های خود را به خوبی، به کاربران نشان دهید، به درستی، نیاز آن ها را بدانید، طبق آمار، 83 درصد کاربران طبق آمار، بسته به نوع نیازی که دارند هر هفته از پینترست خرید می کنند.

پینترست بهترین مکان برای کسب و کارهای مرتبط با زندگی روزمره

هیچ می دانستید که بیشتر کاربران پینترست، مردم عادی هستند که برای ایده ها و خرید لباس، کفش، خورد و خوراک و ... به پینترست سر میزنند؟ این نشان می دهد که شما با ساده ترین ایده ها، می توانید در پینترست به درآمد برسید.

این یکی از بهترین مزایای استفاده از پینترست است. برخی از پرجستجوترین موضوعات در پینترست که با زندگی روزمره مردم، ارتباط دارد، عبارت اند از:

  • موضوعات مرتبط با ازدواج مانند مدل لباس، نوع مراسم، نوع طراحی دیزاین و ...
  • موضوعات مرتبط به خانه مانند مانند دکوراسیون داخلی و ...
  • موضوعات مرتبط با فرزندان مانند نوع پوشاک، نوع سرگرمی و ...
  • موضوعات مرتبط با کادو و جشن ها
  • موضوعات مرتبط با خرید خودرو

این موضوعات معمولا بیشترین فروش را به نسبت دیگر موضوعات در پینترست داشته است که نشان دهند مزایای پینترست برای کسب و کارهای نوپا می باشد.

اثرگذاری فوق العاده در قرار دادن نام برند در توضیحات ابتدای پیج

یک مزیت پینترست برخلاف دیگر شبکه های اجتماعی، توجه ویژه به نام برند شماست. سعی کنید نام مناسبی را برای کسب و کار خود انتخاب کرده باشید، چون این عامل بسیار مهمی برای کسب درآمد و افزایش بازدید پیج برای شما در Pinterest است.

فروش چند 10 برابری با قرار دادن قیمت در پین ها

این تکنیک از جمله مزایای پینترست برای افزایش فروش چند 10 برابر برای شماست. زمانی که شما می توانید قیمت خود را در زیر پین های خود، قرار دهید، بهترین فرصت برای شماست که بتوانید بازدید و فروش خوبی را به وسیله این شبکه اجتماعی، تجربه کنید.

کاربران پینترست، به این موضوع اهمیت بسیاری می دهند، چون علاقه ای به تماس گرفتن و ارتباط با ادمین، ندارند. آن ها می خواهند، سریعا، خرید خود را قطعی کنند.

همه چیز در مورد سنگ مصنوعی نما ساختمان

سنگ مصنوعی به موادی گفته می شود که از ترکیب مواد شیمیایی و معدنی، به منظور شبیه سازی ویژگی های سنگ های طبیعی تولید می شوند. این مواد معمولا شامل ترکیباتی مانند رزین ها، انواع پلاستیک‌، پیگمنت ها و مواد مشابه می باشند. این محصول به دلیل قابلیت تولید در شکل و اندازه های متنوع، رنگ های متعدد و مقاومت بالا در برابر سایش و حرارت، به یک جایگزین محبوب برای سنگ های طبیعی تبدیل شده است.

سنگ های مصنوعی می توانند به صورت صفحات، بلوک ها یا قطعات مختلف دیگری تولید شوند و برای کاربردهای گوناگون از جمله ساخت و ساز، دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان، ساخت کابینت ها و ... مورد استفاده قرار گیرند.

کاربرد سنگ مصنوعی

یکی از مهمترین کاربردهای سنگ مصنوعی، استفاده در نما داخلی و خارجی ساختمان ها است. از آنجا که این محصولات شباهت ظاهری زیادی به سنگ های طبیعی مانند مرمر، گرانیت و کوارتز و... دارند، برای مصارف ساختمانی و دکوراسیون بسیار محبوب و کاربردی شده‌اند. در ادامه کاربردهای مهم و رایج سنگ های مصنوعی را ذکر خواهیم کرد.

  • هود، کابینت و صفحات پیشخوان آشپزخانه: سنگ های مصنوعی برای ساخت کابینت ها، صفحات کانترتاپ یا پیشخوان، دیواره داخلی و صفحه هود و همچنین حوضچه ها و سینک ظرف شویی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • نمای داخلی و خارجی ساختمان: این محصولات می توانند برای نمای داخلی و خارجی ساختمان، از جمله دیوارها، کف ها، پله ها و ستون ها استفاده شوند. یکی از بهترین مجموعه های فعال در زمینه استفاده از سنگ مصنوعی برای انواع نمای ساختمان، شرکت فرداد البرز است که با مراجعه به سایت com می توانید تصاویر مربوط به پروژه های انجام شده توسط این شرکت را مشاهده نمایید و در صورت تمایل نسبت به خرید سنگ مصنوعی اقدام نمایید.
  • روشویی و وان حمام: سنگ های مصنوعی می توانند برای ساخت روشویی و وان حمام نیز مورد استفاده قرار بگیرند.
  • محوطه سازی: از دیگر موارد کاربرد سنگ مصنوعی، می توان به محوطه‌سازی، از جمله ساخت پیاده روها، پاسیو ها و دیوارهای حائل اشاره کرد.
  • ساخت استند و میز: از سنگ های مصنوعی می توان برای ساخت استندهای محصول و همچنین انواع میز استفاده نمود.
  • تزئینات و مصنوعات هنری: برای ساخت تزئینات داخلی و خارجی، انواع آبنما، مجسمه، گلدان، صندلی و سایر مصنوعات هنری و اشیاء دکوراتیو نیز می توان از سنگ مصنوعی استفاده کرد.

مزایای سنگ مصنوعی نما تراورتن

یکی از محبوب ترین انواع سنگ های مصنوعی برای نمای ساختمان، سنگ مصنوعی تراورتن عباس آباد است. در بخش زیر به چند نمونه از مزایای سنگ مصنوعی نما تراورتن اشاره می کنیم.

  1. ظاهری زیبا مانند سنگ تراورتن عباس آباد سوپر طرح ابر و باد
  2. جذب آب یک درصد از سمت رویه سنگ
  3. مقاومت بالای سنگ در برابر برودت هوا و یخبندان
  4. چسبندگی بسیار بالا با ملات سیمان
  5. متغیر بودن رگه های سنگ مانند سنگ طبیعی
  6. یک ششم قیمت سنگ عباس آباد

عوامل موثر بر قیمت سنگ مصنوعی نما

قیمت سنگ مصنوعی نما می تواند تحت تأثیر عوامل متعددی قرار گیرد که در ادامه برخی از مهم ترین این عوامل را مورد بررسی قرار می دهیم.

1. نوع مواد اولیه

سنگ مصنوعی با مواد اولیه گوناگونی ساخته می شوند که هریک قیمت خاص خود را دارند. مواد اولیه مانند رزین‌، پیگمنت‌، مواد پرکننده و مواد دیگری که در تولید این محصولات استفاده می شوند، می توانند قیمت نهایی آن را تحت تأثیر قرار دهند.

2. ابعاد و اندازه ها

ابعاد و اندازه های مختلف سنگ مصنوعی نما ممکن است هزینه تولید متفاوتی داشته باشند. ساخت قطعات بزرگتر طبیعتا هزینه بیشتری را به همراه خواهد داشت.

3. طراحی و رنگ سنگ

طرح ها و رنگ های مختلفی برای سنگ های مصنوعی نما وجود دارد و هرکدام ممکن است هزینه های متفاوتی داشته باشند. برخی طرح ها و رنگ ها برای تولید، بیشترین درخواست بازار دارند و در نتیجه هزینه تولید کمتری نیز دارا می باشند.

4. کیفیت و مقاومت

سنگ های مصنوعی نما با کیفیت و مقاومت بالاتر معمولا قیمت بیشتری دارند. استفاده از مواد با کیفیت بالا و فرآیندهای تولید دقیق تر، می تواند قیمت این محصولات را افزایش دهد.

5. نوع سنگ مصنوعی

سنگ های مصنوعی با روش ها و در انواع مختلفی تولید می شوند که هریک قیمت خاصی دارند. در بخش زیر می توانید با 3 نمونه از انواع سنگ های مصنوعی آشنا شوید.

  1. سنگ سیمانی مصنوعی: این نوع سنگ از ترکیب سیمان، ماسه، سنگدانه و مواد افزودنی دیگر تولید می شود و به دلیل قیمت مناسب و تنوع طرح و رنگ، یکی از پرکاربردترین انواع سنگ مصنوعی نما به شمار می آید.
  2. سنگ کوارتز مصنوعی: این نوع سنگ از ترکیب کوارتز، رزین و رنگدانه تولید می شود و از مقاومت و زیبایی بالایی برخوردار می باشد.
  3. سنگ کورین مصنوعی: این نوع سنگ از ترکیب سنگدانه های معدنی، رزین آکریلیک و رنگدانه تولید می شود که به دلیل تنوع طرح و رنگ و قابلیت ترمیم، انتخابی محبوب برای نمای ساختمان است.

نکات مهم هنگام خرید سنگ مصنوعی نما

هنگام خرید سنگ مصنوعی نما، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بهترین انتخاب را بر اساس نیازهای مورد استفاده خود انجام دهید و بهترین محصول ممکن را خریداری نمایید. برخی از مهم ترین این نکات عبارت اند از:

1. نوع کاربرد

اگر برای نمای خارجی قصد استفاده از سنگ های مصنوعی را دارید، باید نمونه هایی را انتخاب نمایید که در برابر شرایط جوی مانند باران، برف، تابش خورشید و یخبندان مقاوم باشند. اما اگر این محصول را برای استفاده در نمای داخلی در نظر دارید، باید از انواعی استفاده نمایید که از زیبایی و ظرافت کافی برخوردار باشند.

2. ابعاد و ضخامت

ابعاد و ضخامت سنگ ها، باید با توجه به نوع کاربرد و محل نصب آن ها انتخاب شود. توجه داشته باشید که اگر شرایط طوری است که مقاومت بالا می طلبد، باید از سنگ های ضخیم تر استفاده نمایید.

3. رنگ و طرح

رنگ و طرح سنگ مدنظر باید با نوع و سبک ساختمان شما همخوانی داشته باشد. تنوع طرح و رنگ سنگ های مصنوعی بسیار زیاد است؛ بنابراین شما می توانید به راحتی سنگ مطابق با سلیقه خود را انتخاب کنید.

4. مشاوره با متخصصان

حتما قبل از خرید این نوع سنگ ها، با متخصصان این حوزه مشورت کنید تا آن ها به شما در انتخاب سنگ متناسب با نیازتان، مشاوره های لازم را ارائه نمایند.

5. کیفیت

به کیفیت مواد اولیه و فرآیند تولید سنگ مدنظر توجه کنید. البته اگر در این حوزه متخصص نباشید ممکن است اطمینان حاصل کردن از این مهم کمی برایتان دشوار باشد. بنابراین بهتر است جهت خرید سنگ مصنوعی به مراکز معتبر و شناخته شده این حوزه مراجعه نمایید.

همانطور که پیش تر نیز گفته شد، یکی از بهترین مراکز جهت خرید سنگ مصنوعی نما، شرکت فرداد البرز می باشد که متخصصان این مجموعه نیز می توانند بهترین مشاوره را برای انتخاب بهترین نوع سنگ مصنوعی مطابق با نیازتان، به شما ارائه دهند. برای خرید و اطلاع از قیمت سنگ مصنوعی نما، به وب سایت sangesakhteman.com مراجعه نمایید.

مشکلات سئو و راه حل آن ها

مشکلات سئو بدون شک همیشه بسیاری از وب مسترها را درگیر خود کرده است. بسیاری از این افراد به دلیل عدم توانایی سایت در حل مشکلات سئو نمی توانند به فعالیت خود در دنیای آنلاین ادامه دهند.

اجرای برنامه های جامعه و سئوی دقیق یکی از مهم ترین مسائل امروز برای رتبه بندی وب سایت است اگر وب سایت خود را بهینه نکرده اید و هنوز این فعالیت ها را دنبال نکرده اید، سایت رقیب شما قطعا از سایت شما پیشی خواهد گرفت. طبیعتاً قبل از حل مشکلات بهینه سازی وب سایت خود، باید ماهیت سئو را به بهترین شکل ممکن درک کنید.

همچنین در بسیاری از موارد ممکن است یک وب سایت به دلیل استفاده نکردن از شیوه های خوب در رتبه بندی با مشکل مواجه شود. در نتیجه در این مقاله می خواهیم اشتباهات سئو را که گاهی در سایت ها مشاهده می شود بررسی کنیم; اما در عین حال می توانند بسیار مخرب باشند. اگر شما نیز مرتکب این اشتباهات می شوید، می توانید این مشکلات را برطرف کنید و اگر این اشتباهات را مرتکب نشده اید، می توانید با مطالعه این مقاله از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

ایندکس نامناسب صفحات شما

مشکل اصلی: ما می‌خواهیم Google صفحات ما را در رتبه بالایی قرار دهد. اما گوگل فقط می تواند محتوایی را که ربات هایش می توانند به آن دسترسی داشته باشند رتبه بندی کند. بهترین راه برای بررسی اینکه آیا مشکلی در نمایه سازی صفحات ما وجود دارد، استفاده از کنسول جستجوی Google است.

در بیشتر موارد، مشکل نمایه سازی وب سایت شما داخلی است: شاید صفحات توسط توسعه دهنده ای که صفحه را ایجاد کرده به خوبی در فایل robots.txt تعریف نشده باشند یا تگ NOINDEX به صفحه اضافه شده باشد. اما آیا می دانید فایل Robots.txt چیست؟

نتیجه اگر به طور کامل بررسی وب سایت خود را از نظر مسائل سئو انجام داده اید و همچنین مطمئن شده اید که وب سایت شما به طور کامل ایندکس می شود، باید این احتمال را در نظر بگیرید که وب سایت های شما به صورت دستی توسط گوگل جریمه شوند!

با انجام یک ارزیابی کامل می توانید وب سایت خود را بازیابی کنید. با استفاده از ابزار ارزیابی، می توانید یک نمای کلی از سلامت سئوی وب سایت خود، از جمله تمام صفحاتی که ایندکس شده اند یا نه، به دست آورید.

همچنین می‌توانید ببینید کدام صفحه‌ها مطابق بهترین شیوه‌های Google ساخته نمی‌شوند و کدام صفحه‌ها دستورات برچسب یا روبات‌های مناسبی ندارند. به طور کلی، شما باید هر ماه یا هر بار وب سایت خود را برای این مشکلات بررسی کنید.

تشابه عبارات کلیدی

وقتی بعضی از بازاریابان تلاش می‌کنند تا درباره یک موضوع به صورت گسترده مطلب ارائه کنند، باعث می‌شود محتوای ارائه شده توسط آن‌ها بسیار مشابه شود و در واقع به یک کلمه کلیدی خاص هدف گیری می‌کند. در نتیجه، صفحات مختلف یک وبسایت با یکدیگر در رقابت هستند تا برای رتبه‌بندی یک کلمه کلیدی مشابه بهترین عملکرد را ارائه دهند. به همین دلیل، این موضوع می‌تواند بر رتبه‌بندی صفحات موردنظر تأثیر منفی بگذارد.

این مشکل به اندازه کافی پیچیده است که نیاز به یک مقاله جداگانه برای بررسی آن داریم! این یکی از مسائل مربوط به بهینه سازی موتورهای جستجو است که برای شناسایی علت آن نیاز به ارزیابی محتوا با استفاده از ابزارهای بررسی عبارات کلیدی داریم. برای رفع این مشکل، باید از ابزار Rank Tracker استفاده کنیم تا اطلاعات مرتبط با عبارات کلیدی مورد نظرمان را در اختیار داشته باشیم.

در این سه ستون، شما یک بخش اطلاعاتی درباره کلمات کلیدی هدف مشاهده می کنید. یک ستون برای صفحات وبسایت مرتبط با این کلمات کلیدی است و ستون آخر نیز مرتبط با اطلاعات عمومی سئو می باشد.

برای حل مشکلات سئو، شما باید این بخش را با دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که تمام محتوای شما برای مجموعه ای متنوع از کلمات کلیدی باشد. شما باید صفحاتی که موضوعات مشابه را پوشش می دهند را با هم ترکیب کنید و یک صفحه ایجاد کنید و سپس از کلمات کلیدی مختلف استفاده کنید. به این صورت، شما مطمئن می شوید که دیگر نیازی به رقابت با خودتان برای رتبه بندی ندارید، علاوه بر رقبای خودتان.

سرعت پایین صفحات

همه ما می دانیم که سرعت سایت یکی از عوامل رتبه بندی است. همچنین تمامی مدیران سایت می دانند که برای بهبود سئوی سایت خود باید توجه ویژه ای به بهینه سازی سرعت صفحه سایت خود داشته باشند.

اما با همه اینها، امروزه می بینیم که بسیاری از وب سایت ها به راحتی از این موضوع مهم غفلت می کنند و اجازه می دهند سرعت بارگذاری سایت خود به شدت کاهش یابد. به طور مشابه، آن‌ها ترافیک زیادی را که باید از Google دریافت نمی‌کنند.

شخصی سازی داخلی غیر یکپارچه

کاربران باید بتوانند از هر جایی به صفحه اصلی وب سایت برگردند، بدانند در حال حاضر در کدام قسمت از وب سایت هستند، و در حالت ایده آل، هر یک از وب سایت با استفاده از پیوندهای هر صفحه باید بتواند از صفحه حرکت کند. دیگران می خواهند بروند. اما پیوند داخلی مناسب کمی پیچیده تر است.

در واقع، ما صفحات "ضروری"، "اصلی" یا، به طور کلی، "پول‌ساز" در وب سایت خود داریم. در واقع، این صفحه برای ما پول واقعی تولید می کند. در نتیجه، وقتی روی ساختار سایت خود کار می کنم، ترجیح می دهم بر روی این صفحات تمرکز کنم، به جای ایجاد گروه هایی از محتوای ساختاریافته که به سادگی یک دسته از صفحات را به یکدیگر پیوند می دهند.

همچنین باید در نظر داشته باشیم که این روش بهترین راه برای ساخت لینک های داخلی نیست و می تواند مشکلات زیادی در سئو برای شما ایجاد کند. شما باید ارزش پیوند را در سراسر سایت توزیع کنید. شما باید راه هایی برای پیوند نه تنها به صفحه اصلی، بلکه به صفحات فرعی یا تکمیلی نیز بیابید. شما باید از محتوای قدیمی خود به محتوای جدید خود لینک دهید. شما باید محتوای خود را به صورت گروهی از صفحات بسازید که از یکدیگر پشتیبانی می کنند.

ساختار صفحات نامناسب

یک نکته مهم که همه سئوکاران باید در مورد حل مشکلات سئو بدانند: اگر بک لینک های شما بالاتر از رقبای شما باشد، ممکن است همچنان رتبه پایین تری نسبت به آنها داشته باشید. این ممکن است به راحتی قابل درک نباشد. افرادی که می خواهند مشکلات سئوی خود را بررسی کنند ابتدا با این مشکل مواجه می شوند. اما حقیقت این است که بک لینک ها تنها عامل مهم در صفحه شما نیستند!

این روزها، گوگل سعی می‌کند از تاکتیک‌های بسیار حرفه‌ای برای بررسی لینک‌ها استفاده کند و داشتن مجموعه گسترده‌ای از بک لینک‌ها ممکن است برای رتبه‌بندی سایت شما خوب نباشد. اکنون، هر رتبه‌ای نه تنها از انجام درست کارها، بلکه از اجتناب از انواع دام‌ها ناشی می‌شود. این فقط در مورد محتوا نیست، بلکه در مورد وضعیت قابل قبول محتوا نیز باید بسیار مراقب باشید.

به عنوان مثال، اگر مقاله ای در مورد کفش های خوب می نویسید، و زمانی که یک مقاله 2000 کلمه ای می نویسید، اما نمی توانید رتبه خوبی کسب کنید، پس باید ببینید که کدام یک از رقبای شما باید رتبه بهتری داشته باشند. که مطلب بسیار آموزنده و زیبایی در مورد بهترین شهرهای دنیا برای زندگی نوشته اید. این مطالب حاوی متن های زیادی با تصاویر مختلف است. نام شهرها به خوبی در متن قرار گرفته است. شما در واقع یک سبک عالی برای محتوا ایجاد کردید.

قیمت پودر سوپرفود و عوامل موثر بر آن

قیمت پودر سوپرفود را با توجه به عوامل متفاوتی باید مورد بررسی قرار داد. با اینکه این پودر جزء برترین مکمل‌های غذایی به حساب می‌آید، ولی اگر آن را از طریق یک شرکت بازرگانی معتبر خریداری کنید، با قیمتی ارزان مواجه خواهید شد. طبیعتاً هرچقدر این محصول با توجه به مدل‌های متنوعی که دارد، باکیفیت‌تر باشد، قیمت بالاتری را هم برآورد می‌کند.

اگر قصد دارید محصول فوق را با کیفیت تضمین شده و قیمت ارزان خریداری کنید، فروشگاه آلا می‌تواند بهترین شرکت بازرگانی باشد که انتخاب می‌کنید.

پودر سوپرفود چیست؟

پودر سوپرفود nbs یک مکمل غذایی اختصاصی است که انواع مواد معدنی، آنتی اکسیدان و ویتامین‌ها را درون خود جای داده است. این محصول کاملاً گیاهی دارای ریزدانه‌های غلات است که هر چقدر غلظت بالاتری داشته باشد طبیعتاً تاثیرگذاری آن هم بیشتر خواهد بود.

معمولاً برای درمان بسیاری از بیماری‌ها این محصول توانسته یک گزینه عالی و کاربردی باشد؛ چرا که دکتر خلخالی به عنوان یک پزشک، محقق و دانشمند ایرانی با ۲۰ سال سابقه کاری در حوزه طب سنتی توانسته این پودر را به عنوان یکی از بهترین مکمل‌های غذایی تهیه و به بازار عرضه کند.

قیمت این مکمل غذایی با در نظر گرفتن یک سری عوامل متغیر است، اما به خاطر قابلیت سم زدایی که دارد یکی از بهترین پیشنهادات برای درمان بسیاری از بیماری‌ها می‌تواند باشد. همان‌طور که می‌دانید بسیاری از محصولاتی که دارای مواد شیمیایی هستند، تعادل بدن را بر هم می‌زنند و به همین خاطر، این محصول به خاطر اینکه ساختاری کاملاً گیاهی دارد، می‌تواند مواد مغذی بدن را به بهترین شکل ممکن تأمین کند.

قیمت پودر سوپرفود با در نظر گرفتن مزایایی که دارد، حقیقتاً مقرون به صرفه است. دلیل اینکه به درمان بیماری‌ها این محصول کمک می‌کند، به خاطر بهبود عملکرد فعالیت‌های بدن است. این پودر که برای اصلاح تغذیه به کار می‌رود، استرس را درمان کرده و همین امر می‌تواند در طولانی مدت روی بهبود ارگان‌های مختلف بدن تأثیر مثبت بگذارد. استرس یکی از عوامل بسیار مهم در بروز بسیاری از بیماری‌های خطرناک است.

این محصول ۵۰% هیدروکربن ارگانیک،۲۵% پروتئین،۱۰% فیبر،۱۰% امگا ۳ و امگا ۶ و مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان، مواد معدنی و ویتامین را در ترکیبات خود جای می‌دهد و به همین خاطر، سم زدایی بدن شما را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

عوامل موثر روی نرخ پودر سوپرفود

پودر سوپرفود nbs یکی از مکمل‌های پرفروش بازار است. قیمت این پودر متغیر بوده، چراکه قیمت آن با عوامل مختلفی در ارتباط است. بسته‌بندی این محصول با حجم‌های متنوعی همراه است و به همین علت، قیمت‌ هرکدام هم متفاوت است. از جمله عوامل مؤثر روی نرخ پودر سوپرفود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که شامل:

  • نوع ترکیبات و تعداد دوره

یکی از عوامل بسیار موثر روی قیمت پودر سوپرفود نوع ترکیباتی است که به کار می‌رود. این پودر یک دارو نیست، بلکه یک مکمل غذایی به حساب می‌آید. البته که با برطرف کردن مشکلات جسمی عملکردی شبیه دارو دارد، اما ترکیباتی که در آن به کار می‌رود به هیچ عنوان همانند یک دارو نیست.

با این حساب، قیمت این محصول با توجه به ترکیباتی که دارد قطعاً متفاوت است. یعنی شما باید بدانید که از چه نوع پودر سوپرفود ان بی اسی استفاده می‌کنید و متناسب با آن یک قیمت متفاوت را پرداخت کنید. این محصول مدل‌های گوناگونی دارد که دوره مصرف آن نیزمتفاوت بوده و به همین خاطر، شما را با قیمت‌های متنوعی روبرو می‌کند.

پودری مانند سوپرفود nbs ممکن است دوره مصرف 1 ماهه داشته باشد و صد درصداز پودر سوپرفودی که دوره مصرف ۴ ماهه داشته باشد، قیمت ارزان‌تری هم دارد. به این دلیل، نوع ترکیبات و تعداد دوره مصرف یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار روی قیمت این محصول به شمار می‌آید.

  • کیفیت ساخت

یکی دیگر از عوامل موثر روی قیمت پودر سوپرفود کیفیت ساخت آن است. این پودر همان‌طور که گفته شد مدل‌های متنوعی دارد که هر کدام از کیفیت متفاوتی برخوردار هستند. شما اگر به دنبال یک پودر سوپرفود با کیفیت هستید، قاعدتاً نمی‌توانید با قیمت ارزانی آن را خریداری کنید.

  • حجم محصول

حجم پودری همچون سوپرفود nbs هم یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار روی قیمت می‌تواند باشد. این پودر را شما به صورت ۷۵ گرمی،۱۴۰ گرمی،۲۱۰ گرمی و ۲۸۰ گرمی می‌توانید سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید. طبیعتاً هر چقدر حجم پودر بالاتر باشد، شما باید قیمت بیشتری را هم برآورد کنید.

فروشگاه آلا بهترین ارائه دهنده پودر سوپرفود nbs

مجموعه آلا بهترین خدمات را برای خرید باکیفیت‌ترین و ارزان قیمت‌ترین پودر سوپرفود nbs ارائه می‎دهد. این مجموعه به عنوان یک شرکت بازرگانی معتبر سال ها سابقه کار شما را از انتخابی که دارید، در طولانی مدت پشیمان نخواهد کرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید این محصول حتما سری به سایت فروشگاه آلا بزنید.

12345678910
last